Monday, 27 April 2015

Mengatasi Masalah Resdung Dan Jerawat Teruk, Tingkatkan Keyakinan Nak Bertemu Orang Ramai




Jerawat ? siapa yang akan suka ? rasa-rasa semua orang tidak suka mahupun lelaki kerana akan membuat wajah kita seperti bulan berlubang  . Bila mekaup pun tetap nampak berlubang memang tak cantik sebab tak nampak natural .siapa la jenis macam ni ? cepat mengaku .

 Amy pernah rasa bila jerawat bawa geng keturunan dia,memang tak suka betul dah lah amy ni jenis tangan tak reti duduk diam memang nak picit jela ,bila amy picit jerawat bukan makin berkurang tapi betambah besar ! menyeramkan rasa nak menangis jer .


Amy ni bukan mengalami masalah jerawat je tahu banyak sangat .pori besar ? bintik putih ?bintik hitam? jerawat pasir ? kulit kusam ? kulit kering ? cakap je masalah apa  memang kebanyakan amy sudah mengalami .


Tambahan lagi, amy mempunyai masalah  resdung yang kuat,bila amy nak tarik nafas Ya Allah memang perit kawasan kepala siapa yang mempunyai resdung yang kuat dia akan rasa apa yang amy rasa .Bersih? yang ni memang kita tidak boleh lari apabila mengalami masalah resdung lagi-lagi bila pagi lagi seksa hidung amy kadang rasa pedih bahagian depan hidung sebab terlalu banyak selsema dan bersih. 



Dengan penuh keyakinan terhadap produk shaklee kerana halal dan semulajadi amy mencuba Tapi sebelum mencuba produk amy akan mengkaji produk dalam berbulan-bulan untuk memastikan keselamatan diri,yela kita ni sebagai pengguna harus mengambil berat tentang bahan yang digunakan untuk kesihatan.  Amy mencuba produk set kecantikan D(b,c,e) dan esp memang power betul kebanyakan masalah amy semakin berkurangan tetapi tetap kena mengambil masa ,sebab amy ni memang lambat dapat kesan >.< . 


Masalah kulit kusam ? tidak lagi dengan penuh keyakinan amy keluar tidak memakai apa-apa.katakan tidak pada bedak compact ! dapat jimat duit amy .Pengalaman balik kampung seminggu tanpa bawa pencuci muka kerana mendapat panggilan dari kampung bahawa wan meninggal dunia, apa lagi pukul 12 am,abah suruh bersiap balik kampung dengan keadaan ingin cepat semua boleh lupa.vitamin kesayangan lupa ? pencuci muka lupa ? baju kurung terlupa ? nampak disitu berkejar-kejaran .Dah duduk kampung seminggu dekat kampung tetap ramai orang puji amy walaupun amy tidak pakai pencuci muka ,ramai orang tanya kenapa kulit licin sangat ? tak ada jerawat pun ? tak ada parut pun ?tahu jela bila ahli keluarga meninggal mestilah ramai orang datang membantu buat kenduri tahlil. tapi amy hanya mampu senyum jela .Nanti amy cerita kelebihan yang banyak amy dapat . Tunggu !!












Jika ingin bertanya boleh
sms/whatsapp 01126070276
facebook Amie Farhana
no ID 1169011







No comments:

Post a Comment