Monday, 18 September 2017

Cara Merawat Kulit Muka Rosak Dan Berjeragat Akibat Bekerja Bawah Matahari

Cara Merawat Kulit Muka Rosak Dan Berjeragat Akibat Bekerja Bawah Matahari


Zaman sekarang wanita lebih lasak. Ramai dah bekerja di lapangan dan perlu berada bawah matahari. Kalau ada yang kerja di ofis pun tetap perlu terdedah kepada matahari. Kita tahu, sinar UV matahari adalah sinar yang boleh merosakkan kulit, menyebabkan kulit sunburn dan mudah naik jeragat.

Sangatlah tak cantik kulit muka tak sekata, jeragat yang tebal dan usia masih muda. 20-an, 30-an dah penuh dengan jeragat. Tentulah kita tak nak kan?

Baru-baru ni bersembang dengan kawan saya. Kata dia, kita ni dah masuk 30-an kena pakai sunblock walaupun kerja dalam ofis. Sebabnya kulit kita dah tak sama macam orang-orang muda. Kolagen dah makin kurang. Dan lampu dalam pejabat tu sebenarnya ada sinaran UV.

Jadi, saya nak kongsikan kisah seorang pengguna suplemen yang berkualiti yang sangat berpuas hati dengan perubahan kulitnya selepas rosak teruk kerana kerja di bawah matahari.



petua hilangkan jeragat


Orang Sangka Umur 40-an, Wanita Bertekad Kembalikan Kecantikan


Saya adalah pengguna tegar Vivix sejak Mei 2017, dulu pernah juga cuba Vivix, tapi konsisten macam sekarang. Kesan Vivix kepada kulit saya tidaklah begitu cepat mungkin sebab saya tidak melindungi kulit dengan sun block bila keluar rumah.
.
ESP dengan Vita C memang supplement harian saya. Dari mula saya bersama Shaklee sampailah sekarang. Ada jugalah stop setahun dua waktu tidak aktif. Masa itu memang nampak muka kusam, tenaga pun entah ke mana.
.
Jadi, mula pada bulan Julai saya ambil Collagen pula. Bertekad mau cantik sudah, sebab disangka umur 40an. Perempuan mana yang tidak suka bercantik? Biarpun saya tidak kisah, tapi untuk suami tercinta mestilah mau cantik kan?
.
30 Julai 2017, saya ambil gambar ini selepas habis 1 kotak Collagen. Sebelum 30/7/17, pori pori saya lagi besar dari ini. Lagi teruklah pendek kata. Jadi saya tambah GLA Complex dari saat itu. Secara tidak langsung, saya amal Set The Radiant 4 bermula dari 30/7/2017.
.
Semakin hari, saya sendiri merasakan kulit muka saya semakin baik. Jeragat semakin berkurang. Dan yang paling saya perasan adalah kulit tidak lagi kusam macam dulu. Belum flawless lagi, tapi nampak perbezaan selepas 1 bulan.
.
Harap testimoni saya ini memberi manfaat kepada yang lain. Jangan putus harapan, cuba The Radiant 4, pasti ada harapan. Tidak cuba, janganlah mengharap.



tips rawat jeragat


Setiap Masalah Ada Penyelesaiannya, Terutamanya Masalah Jeragat


Jeragat memang sukar untuk dihilangkan, tapi dengan cara yang betul, tak mustahil. Asalkan anda jangan putus harapan.

Dapatkan Set Radiant 4 anda sekarang.

Jangan biarkan jeragat berterusan menjejaskan keyakinan diri anda.

Boleh whatsapp Fyda dengan klik link ini ---> http://radiant4untukjeragat.wasap.my

2 comments:

  1. risau jugak dengan cuaca malaysia yg tak menentu ni. tak pasal2 kulit rosak

    ReplyDelete
  2. Betul tu.. padahal dah banyak orang kena. tapi masih tak serik2

    ReplyDelete