Wednesday, 13 September 2017

Antara Produk Kecantikan Yang Berkesan Dan Selamat Atau Produk Yang Murah, Mana Satu Pilihan Anda?


Antara Produk Kecantikan Yang Berkesan Dan Selamat Atau Produk Yang Murah, Mana Satu Pilihan Anda?

Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkah. Tapi, sebenarnya ramai yang berkira untuk keluarkan duit untuk kecantikan dan kesihatan. Jika kita jaga kesihatan sebenarnya, secara automatik kulit kita pun akan jadi cantik. Tapi, ramai orang saya jumpa sangat berkira untuk belanjakan untuk kesihatan dan kecantikan sendiri.

Apa pendapat anda?

Kalau orang yang betul-betul rasa diri dia berharga, betul-betul nak jaga apa yang dia ada, tak nak tua sebelum masanya, anda percaya tak dorang sanggup habiskan RM5000 sebulan? Untuk barang-barang kecantikan sahaja. Malah lebih daripada tu pun ada.

Terkejut?

Saya pun terkejut, tapi itulah hakikatnya orang banyak duit. Mereka akan cari produk yang berkualiti, mahal pun tak apa. Asalkan berkesan dan tidak berbahaya kepada mereka.

Kadang-kadang kita rasa kita guna kosmetik atau skin care yang murah-murah cukuplah. Kita bukannya sapa-sapa pun. Tapi bila kira-kira balik rupanya lagi mahal daripada yang kita kata mahal. Sebabnya cepat habis. Balik-balik kena beli. Dan tak berkesan pula. Sedangkan produk yang kita mahal tu lagi tahan lama dan berkesan.

Kalau tak berkesan ok lagi. Kalau ada bahan berbahaya? Kita nak jaga kesihatan kulit, tapi rupanya lebih terdedah kepada kerosakan. 


produk kecantikan selamat dan berkesan


Jadi, pilih baik-baik produk kecantikan anda ya.

Sempena promosi Shaklee bulan ini, iaitu produk untuk kecantikan. Saya nak cadangkan lah produk yang selamat dan berkesan. 

Kenapa saya percaya sangat produk Shaklee ni? Semua produk Shaklee sebelum dipasarkan perlu menjalani ujian yang ketat. Untuk uji keberkesanan dan kualitinya. Jadi, yang ada di pasaran tu dah diuji dan selamat.

Produk Shaklee juga dijamin berkesan jika digunakan dengan konsisten. Tapi bila nak berkesan tu bergantung kepada badan masing-masing lah. 

Ada 4 suplemen yang Shaklee sediakan untuk kesihatan dan kecantikan kulit kiita.

Kenapa Sampai 4? Banyaknya......!!!!

Ada sebab kenapa Shaklee cadangkan 4 suplemen ni. Sebab setiap suplemen tu menjalankan fungsi berbeza. 

Jom tengok fungsi setiap 1 produk dalam set ini.

1. ESP  


Minuman protein lengkap dengan semua amino asid untuk membina sel baru dan gantikan sel mati. Sel kulit kita bertukar dalam 24-28 hari. Nak buat sel baru tu, mesti cukup nutrisi dia, terutamanya asid amino yang menjadi asas pembinaan DNA.

2. Kolagen 


Semua tahu kebaikan kolagen untuk kulit. Kalau nak tahu, kolagen ni dia bagi anjal kulit kita. Macam kulit baby. Ada toink toink efek bila ditekan. 

3. Vitamin C 


Adalah antioksida yang memusnahkan radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Kalau radikal bebas berlebihan tu yang jadi kulit kering, kusam & berkedut.

4. GLA 


Asid lemak omega-6 yang merupakan anti radang yang baik dan bantu melembapkan kulit.


Ni kira nutrisi yang asas la untuk kesihatan kulit. Tapi sebenarnya untuk berfungsi dengan baik, sel kita perlukan pelbagai nutrien. Untuk kesihatan kulit, bolehlah konsisten keempat-empat suplemen ini.

Kalau dah cukup nutrisi untuk kulit, tunggu jelah kulit kemerahan-merahan, pinkish. Masa tu tak perlu mekap tebal-tebal pun dan nampak cantik dan glowing.

Natural beauty gittew..

Kalau ada yang nak kahwin ke hujung tahun, atau nak wajah yang glowing menjelang tahun baru memang patut mulakan sekarang. Untuk menunjukkan kesan yang baik, dia akan ambil masa juga. Bila sampai hari bahagia tu, ngam-ngamlah kulit pun dah cantik.

Bulan ni ada promo pula tu. Memang ngam sangat nak try The Radiant 4. Itulah nama yang Shaklee bagi. Sebab memang kulit berseri dan glowing punya.

Pengalaman Pengguna The Radiant 4 Yang Sangat Berpuas Hati

hilangkan jerawat dengan cepat


Seorang pengguna set Radiant 4 selama 3 bulan mendapat perubahan yang ketara pada kulit mukanya. Kalau sebelum tu, berjerawat, berminyak. Tapi lepas penggunaaan yang konsisten, nampak kan perubahan mukanya. Licin, berseri. Mekap pun tak perlu tebal-tebal.

Boleh hubungi saya sekarang untuk info lanjut dan order. 

www.wasap.my/60126211883


No comments:

Post a Comment