Friday, 10 November 2017

Tips Kulit Cantik Berseri Tanpa Mekap

Tips Kulit Cantik Berseri Tanpa Mekap


Kulit cantik adalah idaman semua orang, terutamanya wanita. Tapi, ramai yang salah konsep kulit cantik. Semua ingat kulit cantik ialah putih melepak sampai nampak salur-salur darah semuanya. Sebab tu orang sanggup pakai apa saja skincare termasu yang ada bahan kimia berbahaya untuk dapatkan kulit putih melepak.

Sebenarnya, kulit yang cantik itu bukanlah macam tu. sebaliknya kulit yang sihat, nampak berseri maksudnya tak kusamlah. Dan mudah untuk diuruskan. Kalau nak mekap, tak perlu nak tutup banyak-banyak.

Ramai orang tak tahu sebenarnya melalui kulit wajah, kita boleh tahu masalah dalaman badan kita. Boleh rujuk rajan di bawah.



Jika anda dah cuba macam-macam produk skincare, dah sapu macam-macam tapi masih juga jerawat tak lari-lari, mohon hubungi saya. Biar saya bantu selesaikan masalah kulit anda. Kita cuba cantikkan dari dalam pula. 

Ada banyak makanan yang baik untuk kulit sihat. Dan salah satunya ialah kolagen. Kolagen bukanlah berfungsi untuk memutihkan kulit atau jadi cantik macam Che Ta, tapi ia sebenarnya sangat penting dalam membaiki kerosakan tisu dan kecederaan pada kulit.

Biasanya kalau jerawat batu yang besar-besar tu selalunya akan tinggalkan parut kan? Parut ni pula mungkin ada yang timbul dan ada yang ke dalam sedikit. Untuk parut yang ke dalam, ia boleh dibantu dengan kolagen. Tapi, parut yang timbul (keloid), kolagen mungkin tak dapat membantu.

Walau bagaimana pun, pengambilan nutrien yang optimum sangat penting untuk memudahkan penyembuhan kulit.

Saya nak kongsikan testimoni Puan Safiah Adibah Ani yang mengamalkan serbuk kolagen Shaklee. Tengokkla perubahan yang ketara kulit beliau selepas amalkan kolagen Shaklee dengan konsisten.

Lepas ni boleh keluar rumah tanpa perlukan mekap lagi dan nutrien yang cukup juga melindungi kulit daripada sinaran UV yang boleh merosakkan kulit.



Fungsi Setiap Produk Dalam Set Kulit Berseri Tanpa Mekap

Set ini dilengkapi dengan 4 produk yang menjadi makanan utama kulit. Iaitu, protein, kolagen, vitamin C dan GLA.
Fungsi setiap 1 secara umum ialah:
ESP untuk kulit cantik : protin berkualiti yang membantu pembinaan sel sihat untuk pemulihan lebih cepat.
GLA untuk kulit bebas cela : membantu melembabkan kulit dan mengawal selia masalah hormon.

Kolagen untuk kulit lebih muda : memberi kesan kulit lebih anjal dan tegang dan juga menutup liang-liang pori.

Vitamin C untuk kulit lebih berseri : melindungi kulit dari pencemaran dan kerosakan akibat radikal bebas.
Anda dah tahu fungsi setiap 1 suplemen dalam set ini. Dan anda tahu vitamin Shaklee bukan sebarang vitamin. 

Segeralah buat pesanan dengan hubungi saya sekarang dengan whatsapp 012 621 1883.

Atau klik gambar jika ingin tempah sendiri

Tempah sekarang set kulit cantik tanpa mekap



No comments:

Post a Comment